Сегодня: Пятница, 10 Апреля 2020 года
Общество

Як змінилися доходи українців за підсумками останньої деклараційної кампанії

  •   Игорь Паньков  •   0342.ua   •   10322
Як змінилися доходи українців за підсумками останньої деклараційної кампанії




Впродовж другої хвилі Е-декларування було подано близько 513 тисяч декларацій.


«Слово і Діло» підготувало інфографіку за її підсумками.


Перш за все, кількість мільйонерів в Україні протягом останньої деклараційної кампанії скоротилося більш ніж на 20% – у 2015 році декларації про дохід у понад мільйон гривень подали 5,9 тисяч осіб, а в 2016-2017 рр. кількість мільйонерів склала 4,7 тисячі.


Серед осіб, що задекларували мільйонні статки, перед з величезним відривом веде столиця – у Києві декларації подали майже 1,7 тисячі мільйонерів. Значну кількість мільйонерів налічують Харківська, Дніпропетровська і Одеська області – 287, 216 і 211 декларацій відповідно.


Загальна сума задекларованих доходів також зросла з 49,4 мільярдів гривень у 2015 році до 50,8 мільярдів у 2016-2017 роках.


При цьому частка доходів мільйонерів у цій сумі склала майже половину – вони задекларували 24,6 мільярди гривень, що на три з гаком мільярди більше за показник 2015 року.


За даними ДФС, надходження від податку на доходи фізичних осіб в 2016 році склали 1,6 мільярди гривень, що на 100 мільйонів перевищило суму надходжень 2015 року.


Також зросли надходження від військового збору – 2016 року вони склали 226 мільйонів гривень порівняно з 208 мільйонами у 2015 році.


Нагадаємо, 12 травня в ДФС повідомили, що кількість мільйонерів в Україні зменшилася, однак їхні доходи зросли.


Як змінилися доходи українців за підсумками останньої деклараційної кампанії




























www.0342.ua





В связи с событиями, происходящими в мире, многие комментарии приобретают всё более оскорбительный, а порой и вовсе экстремистский характер.

В этой связи редакция временно закрывает возможность комментирования на сайте.

Вместе с тем мы с уважением относимся к праву каждого читателя высказывать свое мнение, поэтому мы оставляем возможность обсуждения новостей в наших группах в социальных сетях: Facebook, ВКонтакте, Одноклассниках, Google+ и Twitter.